تأثیر میزان افسردگی در دانشجویان خوابگاهی و غیرخوابگاهی بر پیشرفت تحصیلی
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه ۲
فصل اول: گستره علمی مسئله مورد بررسی
۱ـ بیان مسئله ۷
۲ـ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱۱
۳ـ اهداف ۱۴
۴ـ فرضیههای پژوهش ۱۵
۵ـ متغیرها و تعریف عملیاتی آنها ۱۶
۶ـ خلاصه ۱۸
فصل دوم: مرور تحلیل یافتهها در زمینه بررسی حاضر
۱ـ مبانی نظری ۲۰
الف افسردگی (مفهوم و نظریههای مربوط به آن)
روان تحلیلگری ۲۲
رفتارینگر ۲۵
شناختی ۳۰
زیستشناختی ۳۲
انواع ۳۵
میزان شیوع ۳۶
ب ـ پیشرفت تحصیلی ۳۷
۲ـ یافتههای پژوهشی ۴۳
۳ـ خلاصه ۵۰
فصل سوم: فرآیند روش شناختی
۱ـ انتخاب نمونه
الف ـ جامعه و نمونه ۵۲
۲ـ ابزار گردآوری اطلاعات ۵۳
الف ـ معرفی سیاهه ۵۳
ب ـ روش اجرا و نمرهگذاری ۵۴
ج ـ اعتبار و پایایی ۵۴
۳ـ طرح تحقیق و روشهای آماری ۵۶
الف ـ طرح تحقیق ۵۶
ب ـ روشهای آماری ۵۸
۴ـ خلاصه ۵۹
فصل چهارم: ارائه و تحلیل نتایج کمی
۱ـ ارائه دادههای توصیفی بدست آمده ۶۱
۲ـ بررسی نتایج در چهارچوب بدست آمده ۶۳
الف ـ نتایج حاصل از رابطه بین افسردگی و پیشرفت تحصیلی ۶۴
ب ـ نتایج آزمون t در متغیر افسردگی ۶۵
ج ـ نتایج آزمون t در متغیر پیشرفت تحصیلی ۶۵
۳ـ خلاصه ۶۷
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
۱ـ بحث و بررسی درباره یافتهها ۶۹
۲ـ جمعبندی و نتیجهگیری ۷۲
۳ـ کاربرد نتایج ۷۳
۴ـ محدودیتها ۷۸
۵ـ پیشنهادات ۷۹
منابع