فناوری اطلاعات در برنامههای آموزشی و بررسی روشهای مؤثر کاربرد رایانه در ایجاد و رشد
خلاقیت
فهرست مطالبفصل اول: کلیاتـ موضوع ۱
ـ سؤال ﺗﺤﻘﻴق ۱
ـ فرﺿﻴﻪهای ﺗﺤﻘﻴق ۱
ـ روش ﺗﺤﻘﻴق ۱
ـ هدف ﺗﺤﻘﻴق ٢
ـ ضرورت و اﻫﻤﻴﺖ ﺗﺤﻘﻴق ٢
ـ مفاﻫﻴﻢ کلی ۶
فصل دوم: مبانی نظری ﺗﺤﻘﻴقـ نتاﻳﺞ ﭘﮋﻭﻫﺶهای مربوط به روش آموزش به کمک راﻳﺎﻧﻪ ٨
ـ برخی از نتایج تحقیق بین المللی توسعه ICT در آموزش و پرورش ۱٠
ـ استراتژی آموزش الکترونیکی در کشورهای اروپایی ۱٣
ـ مفهوم خلاﻗﻴﺖ از دﻳﺪﮔﺎه صاحبنظران ۱۴
ـ رابطه خلاﻗﻴﺖ، هوش و پیشرفت تحصیلی ۱٨
ـ رابطه خلاقیت و نبوغ با بیماریهای روانی ۱٩
ـ خلاقیت در سطح اجتماعی ٢٠
ـ دانش ٢۱
فصل سوم: مزایا و محدودیتهای سیستمهای رایانه
ـ رایانه ماشین دلهره آور ٢٣
ـ محدودیتهای رایانه ٢۵
ـ آموزش برنامه ای ٢۶
ـ انواع برنامههای آموزش برنامه ای ٢٧
ـ نتایج پژوهشهای مربوط به روش آموزش برنامه ای ٢٨
ـ ماشین آموزشی ٢٩
ـ آموزش به کمک رایانه ٣۱
ـ مزایای آموزش رایانه ای ٣۶
ـ زمینههای تسهیل کننده توسعه ICT در آموزش و پرورش ٣٨
ـ یادگیری راهی به سوی پرکردن شکاف دیجیتالی ٣٩
فصل چهارم: دادههای آماری
ـ ابزار جمع آوری ۵٩
ـ روش جمع آوری اطلاعات ۵٩
ـ یافتههای تحقیق ۵٩
ـ جدول شماره ۱ ۶٠
ـ نمودار شماره ۱ ۶۱
ـ جدول شماره ٢ ۶٢
ـ نمودار شماره ٢ ۶٣
ـ جدول شماره ٣ ۶۴
ـ نمودار شماره ٣ ۶۵
ـ جدول شماره ۴ ۶۶
ـ نمودار شماره ۴ ۶٧
ـ جدول کل ۶٨
ـ نمودار کل ۶٩
فصل پنجم: وارسی فرضیات و نتیجهگیری
ـ تجزیه و تحلیل یافتهها ٧٠
ـ نتیجهگیری ٧٠
فصل ششم: اراﺋﻪ پیشنهادها و راهکارها
ـ فیلتر کردن راهی برای ایجاد محیط سالم در اینترنت ٧۴
ـ اثر بخش کردن استفاده از فناوری اطلاعات و اینترنت ٧٩
ـ راهکارهای گسترش کارآمد و بهینه فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش ٨٢
ـ آموزش الکترونیکی برای معلمان ٨٧
ـ دیدگاه آرمانی ٨٩
ـ توصیهها ٩٠
ـ موانع و مشکلات اصلی در اجرای برنامه آموزش رایانه ای ٩۱
ـ شرایط اجرایی ٩٣
پیوست ها
منابع
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید